Hvem er vi?

Bramdrup Skole er en folkeskole, beliggende i den attraktive bydel Bramdrupdam i Kolding Kommune.
Vi har ca. 600 fantastiske elever fra 0. – 9. klasse og ca. 100 dygtige medarbejdere.

Skolen består af en almen skole, SFO og Specialcenter Bramdrup. I Specialcenter Bramdrup modtager vi visiterede elever fra hele Kolding Kommune.

De seneste år har vi udbygget udeområderne med Spacenet, Cross træningsområde og nu en igangværende opdatering af udeområderne. Vi har også for få år siden etableret et FabLab i forbindelse med skolens PLC.

Skolen vægter et godt og tæt forældresamarbejde. Vi har også et rigtig godt samarbejde i skolebestyrelsen, hvor alle bidrager til skolens udvikling. Ligeledes er vi en skole med et godt og tillidsfuldt samarbejde mellem ledelse og medarbejdere.
Vi tror på hinanden og vil det samme, nemlig skabe den bedst mulige skole for vores elever. Grundsynet bag vores pædagogiske arbejde er Kolding Kommunes fælles børne- og ungesyn: 'Vi tror på, at alle børn gør det så godt, som de kan'.

Kolding Kommunes fælles børne- og ungesyn

Shape Created with Sketch.